Direktlänk till inlägg 14 november 2015

#PrayForParis

Av Thea ThelloVision - 14 november 2015 16:32

Hejhej! Dålig uppdatering vet haha xD Sitter o sjunger och tänker en massa :3

 

R.i.p alla människor som dog i Paris igår, men Frankrike skulle tydligen bomba sönder syrien, inte för att det är en god sak att göra.. Men mm :/ Får bara lust att vi ska spränga sönder AALLLLTTT och starta om från början.. Mår typ illa av att se på nyheterna om allt det dära..

#PrayforParis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea ThelloVision - 29 november 2015 02:14

Heej cx Fasiken också, råkade avslöja för min vän att jag har denna bloggen och nu så bah: SÄG VAD DEN HETÄÄJ SÄÄG NUUE.. MENE JAG VILLL SEEÄH!! Jag ba: NÄÄJEH jahapp.. SKa väl säga vad den heter nudå .-. annars kommer jag få damp på henne framöver...

Av Thea ThelloVision - 12 september 2015 16:39

Hejhej! C: Iadg är en glad och bra dag. Det betyder alltså att alla andra också är glada, typ.. xD  Jag är med i ett gäng igen på msp som jag hoppade ur för några dagar sedan, det kallas glassgänget. SWAAAG jag vet <3 Näe menmen cx JUSTE! I onsd...

Av Thea ThelloVision - 10 september 2015 19:20

Hejsan.. Alltså ledsen för att jag inte uppdaterat. Men jag har valt att vara ifrån datorn så mycket jag kan + att jag har gjort läxor och sådant! Men det är inte därför jag uppdaterar.   Min nya kompis i skolan, Lova, ska byta till sin gamla sko...

Av Thea ThelloVision - 27 augusti 2015 19:53

Hejsan. Idag så vill jag prata om hur jag mår. Förut mådde jag nästan alltid dåligt.. Men nu när min syster kommit tillbaka till Sverige så känns allting så mycket bättre! :D Och nu när skolan börjat igen så mår jag också jätte mycket mer bra ^^ Då t...

Av Thea ThelloVision - 24 augusti 2015 19:52

Hejhej. Idag var det skola då.. Vart ska jag börja?? Jag åkte buss i morse och bussen var full med ungdomar D: Jätte pinsamt, och så tar man första lediga platsen som inte ee bredvid någon -.- HAHA det är så jag gör iaf cx Och sen kom man till hållpl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter mina två allra bästa vänner i världen? cx
 Tova & Sara
 Nasse& Sara
 Biianka & Kajsa
 Tova & Alicia
 Sara & Malva
 Lukas & Elvin

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards