Alla inlägg under september 2015

Av Thea ThelloVision - 12 september 2015 16:39

Hejhej! C: Iadg är en glad och bra dag. Det betyder alltså att alla andra också är glada, typ.. xD 

Jag är med i ett gäng igen på msp som jag hoppade ur för några dagar sedan, det kallas glassgänget. SWAAAG jag vet <3 Näe menmen cx JUSTE! I onsdags så har jag och min kille på msp (Kevin/Kakan) varit ihop i exakt 1 månad♥ Så det var ju en trevlig dag, tyyp XD. Idag är det Pride fstival där jag bor också! :D Har du också pridefestival/parad? Jag kunde tyvärr inte gå på den ): Jag var på ett kalas hos min moster och mötte världens sötaste och yngsta kusin! *--* Han ville leka hela tiden med mig cx

Hela denna veckan har det varit Pride där jag bor, så det har varit kul♥ Gay Is Okay♥ (Och homo och Hetro osv.)


Kram, ThelloVision   

Av Thea ThelloVision - 10 september 2015 19:20

Hejsan.. Alltså ledsen för att jag inte uppdaterat. Men jag har valt att vara ifrån datorn så mycket jag kan + att jag har gjort läxor och sådant! Men det är inte därför jag uppdaterar.


Min nya kompis i skolan, Lova, ska byta till sin gamla skola )': Jag är så ledsen och höll på att bryta ihop när hon sa det idag på lunchen.. Imorgon (fredag) är hennes sista dag tror jag. Då ska jag börja gråta och visa hur mycket jag älskar henne och hur mycket jag kommer sakna henne. Alltså jag freakin älskar henne, som en vän/bästa vän, hon får INTE sluta! :c ALLTSÅ AHHHH KOMMER BÖRJA GRÅTA SNART XC


Det var allt för idag♥ Vi sees :/


Kram, ThelloVision   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter mina två allra bästa vänner i världen? cx
 Tova & Sara
 Nasse& Sara
 Biianka & Kajsa
 Tova & Alicia
 Sara & Malva
 Lukas & Elvin

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards