Direktlänk till inlägg 22 augusti 2015

Nykomling ♥

Av Thea ThelloVision - 22 augusti 2015 11:42

Hejhej! ^^ Jag är ny här och tänkte blogga lite då och då om mitt liv som bland annat innehlåller min vardag, skolan, vänner och lite av familjen. Jag hoppas ni kommer tyycka om det jag bloggar om♥

Lite om mig:

Jag gillar färgen blå väldigt mycket. 

Jag har 4 bästa vänner, och 2 av dom fann jag på ett spel som kallas MSP.

Jag har precis börjat en ny skola.

Jag är en Tjej.

Jag spelar minecraft, momio, msp, roblox och gta c:

Det är lite om mig. Och jag kommer inte ge ut privat information om vart jag bor eller mitt fullständiga namn. 

Välkommna till mig att läsa iallafall!

Kram ThelloVision <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea ThelloVision - 29 november 2015 02:14

Heej cx Fasiken också, råkade avslöja för min vän att jag har denna bloggen och nu så bah: SÄG VAD DEN HETÄÄJ SÄÄG NUUE.. MENE JAG VILLL SEEÄH!! Jag ba: NÄÄJEH jahapp.. SKa väl säga vad den heter nudå .-. annars kommer jag få damp på henne framöver...

Av Thea ThelloVision - 14 november 2015 16:32

Hejhej! Dålig uppdatering vet haha xD Sitter o sjunger och tänker en massa :3   R.i.p alla människor som dog i Paris igår, men Frankrike skulle tydligen bomba sönder syrien, inte för att det är en god sak att göra.. Men mm :/ Får bara lust att vi...

Av Thea ThelloVision - 12 september 2015 16:39

Hejhej! C: Iadg är en glad och bra dag. Det betyder alltså att alla andra också är glada, typ.. xD  Jag är med i ett gäng igen på msp som jag hoppade ur för några dagar sedan, det kallas glassgänget. SWAAAG jag vet <3 Näe menmen cx JUSTE! I onsd...

Av Thea ThelloVision - 10 september 2015 19:20

Hejsan.. Alltså ledsen för att jag inte uppdaterat. Men jag har valt att vara ifrån datorn så mycket jag kan + att jag har gjort läxor och sådant! Men det är inte därför jag uppdaterar.   Min nya kompis i skolan, Lova, ska byta till sin gamla sko...

Av Thea ThelloVision - 27 augusti 2015 19:53

Hejsan. Idag så vill jag prata om hur jag mår. Förut mådde jag nästan alltid dåligt.. Men nu när min syster kommit tillbaka till Sverige så känns allting så mycket bättre! :D Och nu när skolan börjat igen så mår jag också jätte mycket mer bra ^^ Då t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter mina två allra bästa vänner i världen? cx
 Tova & Sara
 Nasse& Sara
 Biianka & Kajsa
 Tova & Alicia
 Sara & Malva
 Lukas & Elvin

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards